Lihatlahh

Lihatlahh

Friday, June 17, 2011

aish!!lama tak tengok blog

Salam...

Lama sangat rasenyer tak update blog ni...hihi...nak kata tak tengok blog ni tapi hari-hari aku masuk..cuma tak tahu nak citer macam ne..hihi..Tapikan macam-macam citer nak kongsi taw...urmm ape kabar kawan-kawan?dah makan?da minum??gedik tak...hihi..aku citer satu-satu okay.

Balik kampung

Last 2 week aku balik kampung dan amik cuti sampai ari isnin.Disebabkan ada kenduri dekat rumah aku dan kawan baek aku kawen.Rumah aku buat kenduri doa selamat anak sedara aku yang sudah potong(sunat) sambil mama dia ngandung masuk anak yang ke tiga..wewe..tambah lagi anak buah so kena tambah lagi duit raye la....Riuh rumah aku sebab sume ada walaupon family kecil tapi riuh macam sekampung la..lagi-lagi dengar sore mak...opsss i'm sorry..hihi..so kenduri aku petang sabtu then malam aku kena pergi BFF aku berinai..aku pergi dengan NIQ..sape lagi kalau balik kampung aku jumpa..Jumpa kawan gak dekat rumah izana.hihi...pastu kan aku kena jadi pengapit..mak aihh malu taw...hihi...segan taw...Hari ahad aku pergi lagi untuk hari bersanding..ramai gak aku jumpa kawan-kawan..say sorry aku tak dapat layan korang buzy sikit sebab asst pengantin kan..Then ari isnin aku balik Kl..hihi


Friday


Biasalah aku dengan opismate kalau ari jumaat rajin keluar tapi bukan ari jumaat je ari len pon kuar untuk lunch sebab lunch kat cafe sini macam cannot go la...hihi...ayat-ayat akak ni tapi kalau jumaat kaki panjang sikit jauh la...kadang-kadang pergi mid valley,masjid india,klcc pon bley pergi taw so kali ni pergi sg wang..saje jalan-jalan katennye nak beli sorviner kawen farah..opss sob..sob..sob..ramainye kawan nak kawen..sedeh...bila aku pulak erk??sape nak datang minang ni?opssss da celok citer len lak...hihi..Lepas tu jalan-jalan dalam sg wang haruslah kena isi perut gak..makan-makan dan jalan-jalan lagi pastu mesti mate rambang kan..hihi..sewaktu pergi cotton ape ntah name kedai tu..aku sambar satu kasut alah-alah wedges..lepas sume da tak tahu nak pergi mane.balik opis balik...hihi..Tapi nak nek teksi boleh pulak cas rm20 sebab tak nak guna meter..ktorang pon kate mahal so jalan kaki sikit..Last bukan sikit amik ko sampai puduraya jalan..giler sakit kaki taw...settle..Da macam perlarian taw dak 4 orang ni termasuk aku..haruslah yang keluar bersama Elynn@elena,Farah,Kak ida dan kak ernie.Bak kate kak ernie Tak hengat lak lebey kurang exercise la(~_~) hihi...berpeluh mak taw...


Off pahang to negeri sembilan

sedang pikir mahu pergi ke tak...last-last aku pergi taw..pergi mane??kawen kak gee yang before ni ada entry kuar same kak gee..itulah akak gee nyer..kawen lagi..entry kali ni banyak selit kawan kawen je...huhu...So aku pergi wif ddy plen dan mmy june..aku haruslah anak...hihi..Boleh tahan gak jalan nak pergi pahang tu..sampai sana sempat jumpa pengantin dan BFF study(NINIE) then tak lama tu jumpa kak pae.Lepas tu,mmy ajak pergi negeri sembilan jumpa mama aja..huhu...so gerak la yang drive ddy..hahaha..opss sory ddy mok tak boleh batu bawak..kena perli gak..ada lesen full tak de P tapi tak boleh bawak..kikiki...Jalan-jalan dan paling besh aku sebab tido je kat belakang..hahaha...sampai gak umah mama ajadapat jumpa umairah..alolo sungguh comel macam mama aja...Agak lame gak rumah mama aja so kitorang nak gerak balik KL..Lalu teringat dekat Kak LOng mmy june...kitorang singgah dulu sebelum balik KL.


Tamat sudah citer yang lame tak update blog ni..hope korang ley layan..hihi...Ni antara pic yang dapat amik la...







P/s:selagi boleh jalan kiter jalan..hihi

No comments:

Post a Comment