Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, March 1, 2012

Trainning SKMM

Hi Uols..


Beberapa hari ni aku tak hapdet blog sebab busy  keje la.Before ni sibuk trainning pasal keje sendiri selama 3 hari so buka fb dan blog ni pon curi-curi..yela nak tahu info terkini kan..hehe..Tadi aku ada trainning dekat  SKMM cyberjaya setengah hari je.Aku suka lak pergi trainning kat sana rajin bagi sourviner..my opismate selalu dapat macam-macam dan aku ni baru hari ni jejak sana..hahaha..so dapat satu botol air sangat suka wey..

Dalam trainning bukan dengar sangat sebab duduk dekat ngan opismate borak dan bergosip saje..hahaha!kelakar sampai kat opis pon nak kupas lagi menda yang mengarut..memang tak boleh blah la..aishhh!!lagi teringat opismate cakap asyik nak ingat buah nyOk je,...hahahha...giler..giler..

Lunch hour kitorang makan dekat station bas kat cbj situ banyak food court siap masuk dalam jalan-jalan cari makan TV3.Hari ni planning nak try nasi ayam penyek dengan air jagung so dapat..pehh!pedas sioot sambal sehingga menyengat la kan...pastu dapat air jagung rase sejuk dan nyaman lak..fuhh!kalau korang sampai cyberjaya jangan lupa makan kat sana na...

Aku nak attachkan sikit picture tadi trainning:)

Tengah dengar  talk..

makcik suka posing:P

khusyuk dengar..padahal tengok menda lain:P

yeahhh!! ni dia yang dapat daripada trainning

No comments:

Post a Comment