Lihatlahh

Lihatlahh

Tuesday, January 1, 2013

01012013

Assalamualaikum.....

*tak jawab dosa...


Hi ..
Selamat Tahun baru...ape yang special  korang harini?macam mane semalam sambut kat mane?kalau nak jawab sila reply kat komen...hihi

cerita aku pulak...hohoho

Tahun ni 1st year aku kat KL dan boleh tengok suasana sambutan tahun baru tetapi kelaut dan kelangit kononye nak tunggu bunga api kan...haha..sekali tengok dalam mimpi jadilahhhh daripada tak dapat tengok..*sedey*

Dulu pernah sambut tahun baru sebab nak tengok bunga api jer dengan mak dan abah kat dataran kota tinggi siap ada perbarisan lagi taw...Fuhh! dapat tengok letop...kebabommm...bomm..bommm bunga api...cantik giler sampai sumbu dia jatuh dekat...hihi:) best sangat....

So anything happen today jadi takde cerita...


Aku nak wish lagi SELAMAT TAHUN BARU 2013...Semoga tahun ni lebih daripada tahun lepas.....


Untuk keinginan aku pada tahun baru ini...hanya dalam hati jer aku luahkan:) ape  itu?rahsia....Mudah-mudahan tercapai dan berjaya..InsyaAllah...Segalanyer berkati oleh Nya...

*usia makin meningkat*






No comments:

Post a Comment