Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, April 1, 2013

Habuk...

Assalamualaikum,


Lama betul aku tak hapdet blog ni padahal aku setiap hari bukak untuk tengok hapdet kawan-kawan, geng selempang dan geng satu malaysia..Aku rase blog aku sudah berhabuk tebal sebab lame tak hapdet walaupon tak ramai follower.Ingat nak hapdet selalu sebab nak jadi popular macam maria elena dan Hanis Zalikha...haha...mengarut sudah!bluweeeeekkkkkk....Jangan nak perasan alin...

Hurm cerita ape aku nak kongsi pon aku tak tahu...aku kena aktif balik kot untuk bercerita disini dengan snap-snap picture untuk sharing with korang ni....hahaha ! macam ada orang nak ikut je citer aku..Padahal macam-macam story nak citer tetapi takde mood nak menulis sebab ayat aku selalu tunggang langgang. Ohh My Melayuuuuu......hihi,..

Korang kena bagi aku semangat menulis ni...adeh!!


Semangat..semangat..semangat.........



No comments:

Post a Comment