Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, September 12, 2011

keracunan makanan

Salam uols...




Hye ape kabar sume?aku kureng baik la...aku nak tanya korang ape masalah aku ni erk?


Pada hari sabtu, bekfes aku just makan roti dan meggi so tengahari tak makan sampai petang aku ada bakar roti lagi..then bila petang housemate aku cakap lapar ajak pergi beli makanan di kedai yang cantik bawah rumah aku..So aku order nasi goreng ayam dan air tembikai..sesudah makan kepala aku jadi pusing dan muntah-muntah..segala makanan abis kuar sampai tak kuo ape-ape dah...huh!sangat tak suka muntah...


Besoknyer still pusing-pusing,akak a.k.a housemate ajak pergi rumah akak dia dekat shah alam daripada boring aku pon jalan la sekali..sampai sana akak dia rajin masak so dia masak kuew tiow dan aku makan sikit je  tu pon da macam nak kuo balik..pehal ntah...Then satu hari tu aku duk minum air je dengan makan yang ringan je..so perut memang kosong kan..


Pagi ni yela perut pon sudah kuar lagu keroncong mak limah..makan kat cafe..sesudah makan aku jadi pusing gak..adoi kenapa ini?adakah keracunan makanan...huhuhu...tolong kawan-kawan cari solution nyer...




P/s:Please pilih makanan yang berkhasiat yer:(

No comments:

Post a Comment