Lihatlahh

Lihatlahh

Friday, September 23, 2011

Trip to sabah 1st day in kota kinabalu

salam uols...



Aku nak story mory ni...wink**

Pada 15.09.2011 aku pergi sabah taw naik daripada senai airport sebab pergi dengan mak dan abah aku.Kalau tak aku naik daripada kl je tapi kesian kat diorang tak tahu jalan.so aku balik la johor dulu.Aku naik flight pukul 9.30 dan sampai pukul 11.50 tengahari.

Then sampai ada pakcek halim jemput..pakcek halim yang bawak kitorang jalan-jalan dekat kota kinabalu.So ape pon isi perut dulu sebelum sampai marina court tu tempat kitaorang stay di KK ni.Bila dekat sana kalau ada orang bawa senang untuk kita tahu tempat makan tu halal or tidak kan..

Selepas makan je kitaorang pusing-pusing dulu dekat pasar pilipine dan kedai jamilah yang jual mutiara murah-murah tapi memang murah wey dan terus  pergi marina court pastu aku kena register bagai sebab nak masuk awal kan.

Sampai apartment,terus kemas barang dan lepaking bersama mak dan abah..sudah petang mak dan abah ajak jalan kaki pergi pasar pilipine tengok ape barang murah dekat sana dan sambil cuci mate..hehehe

Ok sila lihat picture ni dulu yer..

















No comments:

Post a Comment