Lihatlahh

Lihatlahh

Sunday, February 19, 2012

Icity dan Klcc

Hi Uols...


Best bila dapat keluar dengan BFF kan...macam ni la kitorang kalau masing-masing keluar ngan someOne mesti angkut semua BFF...3 orang ni mesti ada(erfa,Ninie,Elynn)...hahaha...dasyat bukan?kali ni BFF Ni Nie nak jumpa someone tapi aku kenal lahhhh....hehehehe..ajak hang out...walaupon tengah tak berada duit ni...keluar tetap keluar la...hehehe...

Kali kedua aku pergi icity...best giler sebab ada benda baru dekat sana...ada alah-alah eye ON...snow(tak boleh masuk sedang renovate)...buaian terbang tu...aku cuma naik eye ON dan buaian terbang..sangat syokkk wo tapi bukan sekadar lampu je ada sudah upgrade kan...lame gak kat sana.

Lepas tu ronda-ronda KL...singgah dan lepak dekat KLCC...semalam catat rekod aku tido pukul 4.30 selalunye awal..before pukul 9 aku da tido...hahaha...











No comments:

Post a Comment