Lihatlahh

Lihatlahh

Saturday, February 25, 2012

Merayau bersama twin

Hi Uols..


Aku baru balik jalan-jalan bersama sis ida dan family..hubby dia ada tournament bowling so sis ida ajak aku saje -saje  lagipon dia takde kawan dan aku lak tak de wat pape kat rumah boleh lah enjoy2 kan.. Nasib aku stay opis lambat balik sebab Housemate aku merangkap opismate aku ada keje lagi..tengah-tengah tunggu sis ida offer aku pon pergi sekali la tapi housemate aku tak pergilahhh...kitorang  gerak dalam kul 7.30 kot area macam tu lahh...So decide makan dulu lepas tu jalan-jalan dalam jusco je..sudah penat pusing-pusing pergi balik tempat bowling tadi.Tunggu dorang bagi hadiah pastu apit(anak sis ida) dan aku dapat layan satu game..so sape yang menang?tentunya aku...hihihi....






No comments:

Post a Comment