Lihatlahh

Lihatlahh

Saturday, November 30, 2013

Go kart

Assalamualaikum.....



First time pergi sepang pagi tadi sebab main go kart anjuran vendor company..haha! sangatlahh enjoy pergi dengan sis ida...dia pon ada blog dan ni lahh blog follow here:) ! kak ida, Lin promote blog akak... Ok sambung citer...selain sis ida dan ramai gak opismate pergi tapi laki lahh semua..gugurl cume aku ngan kak ida je....cukup meriah gak walaupon berdua...haha! pom pom gurl...yeahh!

Setelah sampai dekat litar, jumpa bos-bos,register dan lepak breakfast dulu. Lepas tu pengajur bahagi kat group untuk masuk ke litar sebab takot berlaku perlanggaran..susah lak ramai-ramai tengah litar. So bila tengok group A main macam seronok lagi ada seorang akak company lain join...so macam best je!

Aku ngan kak ida pening arr! nak main ke tak nak main...dengar si bos lak dia suh main...haha ! pada terus letak nama dan join group B. Bila nak naik go kart dapat rasa satu perasaan TAKOT dan NEBES...haha! gilerrrrlahhhhh.....tak pernah hidup aku main inilahh  first time. So memang layan dan enjoy walaupon aku pergi motong ikut jalan rumput...kedegang!! mati enjin...pehh ! mati enjin dekat 3 kali gak sebab slow time selekoh....haha ! Bila selekoh mesti toleh belakang tengok ada orang tak takot dorang sondol aku dari belakang baru boleh layan selekoh....haha takde side mirror kena original toleh sendiri...

Wahh ! thanks pada penganjur, bosses dan kawan-kawan opis...seronok tadi dan belajar menda baru taw ! Selepas tu, ada final aku tak masuk boleh menyusahkan oranglahh yang nak berlumba-lumba kan...aku ni bagai kan kenderaan berat sebelah kiri. yang mane nak layan lap susah lahh kan...sian dorang! berkorban tak nak masuk lagi...


Ada bape keping aje gambar dalam ni...meh aku share







No comments:

Post a Comment