Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, February 7, 2011

Hola....kembali semula

Hye Uols...

salam....lame aku tak update..lagi-lagi bila buka BB kat kampung berjam-jam tak buka page..
ciankan...hihihi...selama balik kampung macam-macam ada..
ngee....
tak tahu nak mula dari mane...hehe...
Tapi nak cter gak..
Hari jUmaaat
Aku balik kampung pukul 6 petang dan sampai kul 10 lebey...
sampai pergi makan...
perut mau isi wo...biasalah my super hero yang belanjer...yeBbaa!!!...
Tapi aku berceloteh ngan mak aku...
macam sume benda nak citer mase dalam kete sebab lame tak jumpa kan....
ape perasaan korang bila mak korang cakap "sebelum masuk bilik bagi salam dulu"
ngee...
ko tahu terus berdegup jantung aku....
tapi aku telah dapat sumthing upenyer...
satu  set katil Queen..
Before ni aku tido guna katil single...
hihihi...
suka sangat-sangat lena tidurku..
Hari sabtu
Biasa awal bangun...sarapan...
best sangat dapat makan mak masak...
sebab windu sangat air tangan mak kan...
hehehe...
Lepas itu,rutin balik kampung kena kemas umah la..
then mak suh kemas-kemas baju aku nak pergi jay bee...
sebab 2pupu aku kawen...
hehehe....
kenalah rewang-rewang beramai-ramai..sepupu sepapat sume ada...
aku kena buli jer....hehehehe..cian taw...tapi korang tahu sepanjang wat rewang hujan turun tak berhenti...
Johor hujan teruk sangat taw...sampai hari ahad aku tido sana lepas tu ada sedara mara cakap dekat kota da nek air..aku n family kemas-kemas balik..pehh memang kena redah banjir wo.....

antara picture yang sempat aku snap:








Dihari lain pon ada aktiviti gak..melepak bersama family men bowling,duk umah makan-makan.
urmmm...sempat gak aku melepak dengan My BFF izana and Niq..siap karaoke lagi...lalala...






No comments:

Post a Comment