Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, February 21, 2011

Malam IAN & Anugerah Sri Angkasa 2010

Hi Uols....


Salam...
ape kaba?
sudah 2 hari aku tak masuk dalam blog ni....buzy la sejak akhir2 ni...
dengan perform for dinner....
Hari jumaat tu aku balik awal kerana nak buat prepare untuk Malam IAN...
pakaian biasa-biasa je cuma kena ikut theme "Pakaian Melayu Lama"
ngee...
Kitaorang gerak awal dan lepak dekat rumah sis Mas dekat Bangi kerana dekat dengan Hotel Resident,UNITEN.hehehe....
Aku pakai baju kurung biasa dan kain batik untuk tutup pale...
hehehe...
Dalam pukul 6 kitaorang gerak dan sampai jumpa kawan-kawan yang lain....
semua sangat excited untuk perform malam itu...
kami buat koir lagu kain pelikat dan buih sabun....
hahaha...
gempak dan lawak taw...
Dalam mase yang same aku dapat cal from my auntie invite aku untuk pergi Anugerah Sri Angkasa...
Aku suka sangat dan biasalah ON saje..dah orang ajak kan tapi kena bagitau balik...
ngee...tak sabar kan...
Kami perform dan menang naib juara serta dapat RM400....
Lumayan2!!!!
Aku balik dan sampai rumah dalam kul 12.30....
Tido zass..........................
Lepas itu,Pagi sabtu dapat cal dari auntie yah untuk siap-siap dan dia amik aku dekat rumah...best sangat...
Dia ajak pergi jalan-jalan dekat  Jalan Tar...shopping2!!!!aku pon dapat tudung sehelai...orang belanje aku amik je la...
ngee....
Balik rumah dulu siap boleh tido lagi..yela aku tak cukup tido kan...lalalaa...
bangun-bangun je kena siap nak pergi Anugerah Sri Angkasa.....best sangat...lalu kat carpet merah dan jalan sebelah artis...hehehe...lagi-lagi aku nampak jehan miskin hensem giler...pastu anuar zain buat persembahan...
Lagi aku terkejut ellie suriati duduk sebelah aku...peh cun wey!!!!satu pengalaman yang best la...malam tu kena pakai formal dress...huhuhuhu....habis je ASA nak balik terserempak dengan hazami...sempatlah amik pic dengan dia...dan dia cakap cantek baju aku...hehehe...suka2.....

ANugerah Seri Angkasa



With Auntie yah


Malam IAN~MelaYu Lame

1 comment: