Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, July 11, 2011

Kau

Salam UoLs,




Ape kabar semua?sihat tak?ada sakit mane-mane tak?sakit ati,sakit mate dan segalanyer sakit la...hihi..


Nak tuju dekat kau....


1.kau jangan la berlagak sangat nak tunjuk bagus...huh
2.Kau jangan tunjuk baek kalau ada sifat hasad dengki dan dendam
3.kenapa kawan kau boleh tanya dekat kawan aku"ko kenal sangat ke lin ni macam mane" padahal kawan aku lebey kenal aku la sebab kami memang sekepala cuma nak cover aku ape motip kawan ko tnya...mesti kau citer bukan-bukan kan...ada aku kisah...Hope ada balasanyer nanti
4.kau jangan nak tunjuk pandai la...wek!Aku tak sepandai macam ko la....sape la aku ni...
5.kau tunjuklah ko hebat..aku malas amik port sangat...lantak ko la
6.Mungkin satu hari nanti orang akan pandang mane betul atau mane yang teraniaya..sekarang ni pon da ada orang citer pasal ko tu...cuma aku malas nak amik port...yelah sebab orang da nampak PERANGAI ko tu macam ne...hahahaha


So aku kena sabar la.........................saba.................Mak cakap "satu hari nanti ada BALASAN nyer" Hope mak ley doakan kesejahteraan anak dia yer..Tq mak...sayang mak dunia dan akhirat..


1.Aku tahu aku ni tak perfect...
2.Menyusahkan orang je...
3.Orang pandang aku jahat je...
4.Aku ni bodoh..
5.Aku adalah segalanyer...sob...sob..sob



P/s:PERANGAI jangan macam budak-budak be matured okey....Jangan nak pentingkan diri...

No comments:

Post a Comment