Lihatlahh

Lihatlahh

Tuesday, July 5, 2011

Kawen dan tunang

Hi UoLs...




Tiba-tiba seronok lak tengok kawan-kawan kawen dan tunang..meriah je rase hari tu kan...
hihihi....Aku??ntah bila so sekarang ni kumpul wet dulu...money..money..money macam lagi price tag...hihi..
Tapi tak terkumpul lagi sebab asyik enjoy jer...lagi satu tak de boyfriend la...kekeke...so korang yang mane adik,abang,sedara mara dan sepupu sepapat yang single ley rekemen kat aku kan:)) gatal na...
Kenapa aku buat entry ni sebab tadi aku belek gambar kawen dan tunang kawan-kawan..comel belaka..
Then aku teringat mak aku cakap"mak tak sabar la nak buat kenduri kawen sebab selalu mak salam orang dan mak teringin orang salam mak dengan isi"hihihi...pastu korang tahu aku lari ke dapur sebab malu dan ngadu kat akak-akak aku..Sekali berdentum aku kena perli gak ngan akak aku..dorang tak sabar nak tunggu adik dia ni...kekeke...saba la wahai keluarga ku....ada jodoh aku akan kawen tapi make sure wat besar-besar okey...hahahahaha(Gelak dalam hati kuat-kuat)

P/s:kalau ada jodoh tak kemana so aku kena usaha sikit untuk dapatkan si HIM ni

No comments:

Post a Comment