Lihatlahh

Lihatlahh

Wednesday, November 30, 2011

Diet balik

Hi Uols....


Habis diet aku bila balik kampung...hehehe...Aku tak mo balik kampung kerana mak suruh balik aku pon balik...hehehe..tapi nasib tambang free...mak pergi kl ada aerobikaton dekat international youth centre(cheras).Pagi-pagi buta aku bangun sebab nak balik johor tapi mak call suruh pergi sana bas kosong.Tapi gempak wey aerobik dia memang besh giler...aku!!!mesti aku ikut sekali walaupon berkaki ayam..takkan nak pakai kasut cantek kot..huhuhu...syok wey...lepas tu aku belum bekfes tak sempat nak masak kan...pada hari sabtu aku bekfes roti..memang best....lunch aku makan mee goreng udang special+carrot susu....pastu ngoyeh-ngoyeh dalam bas...hahaha..paling aku suka dapat makan sneaker choc...sedapnyer...sampai kampung tentu mak masak sedap..hehehe...lagi aku suka...lagipon  "mak aku cakap da kurus sikit badan nampak la susuk"...hahaha...sukenyer!!tu lagi aku balun makan...cool blog la...sate la..nescafe...sedapnyer...tapi pastu nyesal timbang nek sikit...haha...

so start semalam aku diet balik.....turun lagi sikit takpe slow-slow kan...

bekfes
telur roll+tuna+3 sosej+butterhead+cherry tomato+air masak

Lunch
Ayam goreng+ikan keli+sayur bayam

Dinner
sup sayur+sayur sawi


Hari ni lak..

Bekfes
telur roll+tuna+butterhead+cherry tomato+timun japan

lunch dengan dinner nanti aku update okey!

No comments:

Post a Comment