Lihatlahh

Lihatlahh

Friday, November 11, 2011

sadis!!!!touching

Hurmmm


Sedey taw kucing kesayangan aku Gewdik dan Cali sudah tidak ada di dunia.Selalu orang kate kalau kucing mati dia takkan mati dekat tuannyer..tapi kan tak tahu dia sakit ape..cuma sekarang ni jiran aku yang bagitahu kucing aku mati.Yang dijumpai cali dan ditanam oleh jiran aku..Gewdik mak kepada cali tak jumpa dia mati...so sangat sedeh taw..Dua-dua kucing tu selalu aku peluk taw...huh!Tapi mak dan abah aku da amik kucing baru name dia Pas sebabkan asal daripada Pasak..hahaha..kelakar la mak aku ni..tapi mulut si Pas ni kan ceriwis sangat..penat nak dengar la..hahaha...nasib aku jumpa dia pon sebulan sekali jer:D


Si Cali~

P/s:Lepas ni aku tak mo amik picture dorang lagi taw!seyes...

No comments:

Post a Comment