Lihatlahh

Lihatlahh

Sunday, January 1, 2012

2012

Hi Uols...

Aku dekat kampung lagi sedang bercuti...Azam tahun ni...mahu jadi lebih baik daripada tahun sebelum ni...hopefully!Sambutan new year dekat johor bersama mak dan abah...so aku baru balik daripada laut..selalu semasa kecil-kecil kalau cuti memang lepak laut jer..biasa pergi tanjung balau name tempat tu dekat dengan desaru yang pemes tu...ekceli pergi sana nak tengok permainan tapi tadi macam takde sambutan..Pastu nak tengok mayat yang mati lemas..selalu bila berkelah kat sana ada yang mati lemas..yela orang je dewasa tapi degil la...suruh jangan mandi laut bergelora tapi dorang mandi gak..tu yang ada lemas..

Haha!Harini sangat lawak...aku berasa ayu taw..tiba-tiba tengah jalan-jalan bersama mak..aku jatuh sebab kasut konon tinggi tu...aduh....!sakit na:(

Aku attach kan sekali picture ayu kononnyer...








No comments:

Post a Comment