Lihatlahh

Lihatlahh

Wednesday, January 4, 2012

Jem

Hi uols...


Aku bagai tak sangka perubahan jB(johor Bahru) dah macam dekat kl...sana sini jem...tension la!!sian pada en Drebar penat duk tekan clutch dan break jer....sian sangat-sangat...bila entah en Drebar nak percaya aku bawak kete...so aku duk diam-diam je kat belakang...Pn co-pilot dok tekan break jer tapi padahal break pon takde...sebab terlebey takot...Macam ne boleh jadi macam ni...?

Aku dengan mak&abah nak pergi melawat pakcek yang sakit jatung kat Hospital Sultanah Aminah dekat Johor perjalanan dalam 1jam lebey la sebab campur jem lagi daripada kota tinggi la.Bila pergi pon jem laluan ke pasir gudang dan balik pon jem gak..sesak macam kat kl..sana sini betulkan jalan ntah bila jalan nak cantek ntah ditebuk sana-sini..menci sangat!Pastu jalan dua lane jadi 4 lane...sume orang tak sabar nak balik rumah kot...sume tak ada perasaan...ini la manusia kan....!sila la hormat pemandu lain yang sangat berhemah...tapi sambil jem usha kiter yang single sambil men mata..kui3!niat yang salah bukan?

Lepas da harungi jem ni..kami pon balik kota dengan aman la...hehehe..aku pon duk belakang mate dah mula layu-layu nak tido...hihihi....!Pastu singgah makan dekat batu 25(kota tinggi) memang port femili aku..boleh tahan dan boleh dimakan lahhhhhhh...Order tomyam campur,udang goreng tepung,sotong goreng tepung dan sayur kailan ikan masin..Pehhh makan dengan khusyuk sampai en drebar cakap lapa sebab duk tekan clutch jer...Padahal memang da time dia makan kalau kat rumah sangat sedih la...Bila abah nak suruh alin bawak kete ni?lesen ada tapi wat perkasam jer...hehe...Licin taw makan yang diorder...sungguh lapo masing-masing..
Pastu duk jalan-jalan dekat kipmart untuk beli lauk la...Then terus balik rumah dan tido penat!!!hehehe

Nanti aku selitkan picture okey!






No comments:

Post a Comment