Lihatlahh

Lihatlahh

Friday, January 13, 2012

Novel kembali padamu

Hi Uols...

Beli lah novel kembali kepadamu keluaran buku prima kott...lupa lak...jalan citer menarik dan best..lagi-lagi name aku dalam tu walaupon beza sikit...At least ada lah...Nora Adline...hihihi!tentang kasih sayang suami isteri tidak boleh berpisah walaupon macam-macam dugaan di lalui....kalau dah takdir jodoh kuat..berpisah pon akan bertemu kembali kan...sob..sob..sob!aku yang over excited baca..

Mak aku paling tidak suka aku baca novel sebab aku suka berangan yang bukan-bukan.So nek pening dia tengok aku...hahaha! sorry mak sebab anak mak ini memang addicted novela.....

buku tu ada dalam link ni warne dia coklat tu.....hehehe...sila la baca sape-sape yang minat okey!

tekan kat sini nanti dia kuar!

No comments:

Post a Comment