Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, July 16, 2012

Berjimba dengan geng selempang

Assalamualaikum..

Saturday yang lepas aku pergi berjimba-jimba dengan geng selempang(kak ida,Kak ernie dan farah) memang sudah rancang lame cuma tak jadi.Lepas tu da rancang baik punya jadi. Best wo ! walaupon sekejap lepak dan hilang tension semua taw.

Pagi tu sesudah tu aku pergi bekfes  dengan en persona dulu before dia pergi keje kat balakong..hihi..Lepas tu en persona hantar balik then siap-siap nak pergi jimba-jimba..So Laki not allow untuk hari tu..hehehe! Pastu aku ikut semua bini-bini orang..huwaa! aku bila lagi lahhh tak sabar ni...

Balik citer asal,Kak erni amik aku pukul 10 dan terus gerak ke the curve.1st tempat kena pergi adalah red box pehhhhh memang terbaik dan murah gak siap ada lunch taw...heppi betul bila dapat mic lagi layan lagu dang dut..aku lupa nak request lagu inul maybe next timer la..

pehhh memang besh lepak ngan korang taw! Aku sayang korang na:)

Attach sikit gambar sebagai tontonan..







No comments:

Post a Comment