Lihatlahh

Lihatlahh

Tuesday, July 24, 2012

kembali bersama atkins~hari pertama

Assalamualaikum..

 Dulu aku pernah cerita pasal yang aku diet atkins..aku buat tak sampai 2 minggu sebab godaan makanan..fuhh! tapi time tu mak aku cakap memang nampak turun la..hehehe..Oleh itu sempena bulan pose ni aku start balik atkins dan mula semalam.yela! mane tahu raye boleh pakai baju kebaya kan..hahaha..kebaya lahh sangat badan sudah macam tong gas...hope i can do it...aku perlu support daripada korang. Pagi semalam aku dah timbang agak mendadak naik berat ni..hurm!benci la...



Sahur aku: 2 keping chicken slice gulung dengan coleslow+salad+ tomato kecil tu + air masak


 




Buka aku:

Sayur cendawan goreng air+ikan masak rebus ala-ala singgang+air masak( ni kantoi aku makan pelebat pisang)



 






Sedapkan masakan diet ni..rugi taw jom la join atkins:)





No comments:

Post a Comment