Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, July 9, 2012

Family Day IT&NT TM 2012

Assalamualaikum..

Saturday lepas ada family day dekat sunway lagoon..memang terbek dowh!Awal pagi aku keluar rumah dan pergi dengan my BFF2(erfa a.k.a Amoi)..so singgah opis dorang dulu sebab tunggu member yang lain.TUP2!!!sampai sana sudah ramai orang..hahaha..giler ramai disebabkan anggaran 13k yang tuwun memang sesak lah..aku terus cari port opismate dekat sana then aku balik dengan farah..yeah!!! suka-suka aku pergi ngan balik dengan orang lain..

Sampai sana tak sabar wey nak masuk dalam air..aish!!tapi kena tunggu cabutan bertuah tapi aku sangat tak bertuah so tak dapatlah ipad 2...sedeh sangat!kenalah kumpul duit dari sekarang nak beli ipad..yehha!!!Lepas tu siap posing sebab kak ernie hubby dia nak jadi cameraman jer..yes! memanglahhh suka sebab boleh posing...nanti aku attachkan gambar..

ramai jumpa kawan-kawan seperti classmate,juniormate,team building mate dan bila mandi..hoi sana hoi sini..pemes mak!!!hahaha...

Ada opismate datang lambat macam farah then bila da jumpa ajak pergi main macam-macam...aku ok jer ..kitorang decide main ular pehh!! best mencabar lagi main tikar tu bagai badanku terbang ke langit..

Lepas tu ada orang usha plak..hahaha! malu..dia tegur "kak,Tahi lalat tu" aku pon jawab "nape nak ngurat ke?"..so aku kena kacau sebab nak tunggu turn main ular kena beratur pusing-pusing so bila duk sebelah dia jerit "aaahaaaaa,again and again"..terus kacau jer...malu taw..lepas nampak aku bawak pelampung..sibuk kacau lagi..Hampeh betul dorang tu

Antara gambarnyer

Our CTIO~Giorgio

Our VP~Badrul Hisham

Musuh aku time team building

Again and again~mane dia pergi dah!

Abang di dalam group CSM
                                           
sesiapa nak tengok gambar boleh pergi ke Fb aku =P

No comments:

Post a Comment