Lihatlahh

Lihatlahh

Sunday, August 29, 2010

Jalan TAR

Wahh macam lame tak update padahal baru selang sehari...kih3..yela aku dah kemaruk nak tulis blog ni...
lalalala..but nak cerita nie..


petang jumaat aku dah janji dengan My BFF ninie dan erfa nak pergi Jalan masjid india dan jalan tar nak shopping..best2!!!Tapi kami punah harapan nak jalan2 because petang tue hujan taw..so kami tak puas hati nak pergi gak..so redah je la..basah gak baju dan seluar kerana shopping sanggup aku redah..by the way aku ler sampai dulu.si ernie dan erfa agaknyer diaorang nek trens putra delay kot so lambat sampai...sorry kawan2!!!hahahaha..wahh macam2 kami shopping taw..sampai patah pinggang nasib kak hazidah nak join bila balik tinggal nek kete jer...thanks kak hazidah...pic??ada but tunggu aku masuk opis sok..biasa bb ni slow sesangat2..aku tak balik umah tapi tido umah ninie...lalalalla..tengahhari baru aku balik umah itupon kak hazidah yang hantar..seronok tak yah nek trens..thanks again to kak hazidah..


pastu aku pergi kedai ane nak beli udang because teringin makan udang goreng berlada..aku tak reti makan tapi aku masak tibai jer..janji sedap bagi aku ler..tak tahu ler kalau orang len kan....lalalallalala..sampai sini je kisah daripada hari jumaat dan sabtu..hik3..


Have Nice a Day!!!!!

No comments:

Post a Comment