Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, August 26, 2010

MaLaM:)

Semalam nak update kat umah tapi celcom broadband lemmmmm gler wei??korang yang guna celcom bb boley guna dan lembap x?huh!!!wa sakit ati sampai tertido taw(aku ni memanjang sakit ati)..elynn banyak2 berzikir!!bulan pose ni..Aku tido daripada 8.30 sampai pukul 11 malam taw..pastu aku nak solat dan basuh muka dah settle semua tu..last2 aku tak boleh tido wei...aku bosan giler tahap gaban..then aku on9..hahaha..men fb and chat ngan kawan2..tapi nak bukak blog tak boleh,cian kan?huk3...cedih sgt2....aku on9 sampai pukul 3 pagi..pastu aku tido sekejap kemudian bangun pukul 4.45 untuk sahur..roomate kejutkan..kih3..Thanks CHedah..Aku tengok handphone ada 2 misscall and 1 mesej daripada Adila BFF time kat ILP n ADtec dulu...pehhh kena perli  because dia cakap same je dekat ILP aku ni memang kuat tido dan susah nak bangun taw...hahahahahaha...papepOn THankS DiLa..sayang kau!!!bomoh cinta...

No comments:

Post a Comment