Lihatlahh

Lihatlahh

Tuesday, August 24, 2010

weLcome the blogger

Salam...


Malam nie start aku blogger..before nie pernah aku buat tapi angan-angan tahi ayam...hehehe..but insyallah nie boleh kekal ler...same2 kiter buat curahan dan korang bagi komen dan pendapat yer..hopefully:)!!!


CaLL me Alin,elynn or mOk pon boley..yang mane korang selesa kn2??


Aku daripada keluarga yang sederhana dan happy go lucky.Aku ada abah yang baik hati dan penyayang serta aku ada mak yang baik sangat tapi aku tidak boleh tahan kalau dengar dia bagi ceramah tidak berbayar(pehhh sakit telinga wo).Aku mempunyai 3 beradik semua GurL2..hehehe...But aku anak bongsu so manja sikit tapi macam banyak gak..hahaha...Akak aku sume dah kawen so aku ada 2 abang ipar almaklum dalam keluarga tidak ada adik beradik lelaki kn...wah!!!meriah taw because aku ada 2 nephew dan 2 niece..so cute dan chumel mcm cik alin taw!Aku lom ada seru lagi..sabar2!!bila ada aku invite and update dalam blog ni yer...hahaha...


Hari nie puasa yang ke 14..alhamdullilah masih penuh lagi...aku tidak sabar nak balik kampung taw...windu banget same mak and abah..lagi setiap tahu akak2 aku semua balik umah..suka2 sangat..Happy Family taw..


Hope My Fwen ALways Happy ya!!


                    My famiLy RusjAh


                    Angels Roslee


Add caption
   
family kak long


 
                                         Family kak dik

No comments:

Post a Comment