Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, August 26, 2010

satu hari nie

Hi fwen....

Macam ne kamu semua da wat persiapan nak raye??kih3..hari ini letih sket...Aku pagi kena g menara rebung(kebanggaan orang TM) ada taklimat pasal Maps..sekali sekala trainning best gak...Awal pagi aku gerak tapi g umah My BFF Ninie hantar baju untuk tido sana malam sok...kami nak hang out same...sape ninie?Ninie my BFF time study dulu daripada ILp sampai ADtec..kami faham antara kami..banyak benda kami cerita dan bg pendapat antara satu sama lain...she the best my friend...walaupon dia tahu aku nie sengal dan karut marut macam dila ckp ngan aku semalam...kih3...pic??jap yer aku attach ni...

                                              elynn wif ninie

Sambung citer balik,lepas lepak umah ninie aku pon gerak g menara...lalala..abis trainning balik opis...
aku wat keje sampai settle.Pastu dapat call waktu lunch hour daripada Wan Faraadibah(my opismate) ajak jalan2  dekat jaLan TaR...aku On saje..bab jalan memang laju...rupenye g ngan kak ernie(opismate gak)..seronok jalan2,cuci2 mata dan macam2...pehhhhhhhh memang banyak sangat baju raye taw dan boleh tahan harga..kalau ikutkan tergoda but aku da wat baju raye...hik2 tinggal cari ape yang tak de je lagi....kih3...seronok kuar ngan farah dan kak ernie...pale diorang ni ting tong dan giler...best taw...ni mesti pas ni kak ernie baca(kak ernie jgn bangga yer)hahahaha..pastu dalam pukul 2.30 petang kitaorang gerak balik opis kang bos cari kami lak....lalalala...da sampai opis tinggal tunggu waktu balik umah...Aku tak sabar nak tgk syurgamu ramadan malam ni..tv tunggu aku..lalalalalala

No comments:

Post a Comment