Lihatlahh

Lihatlahh

Saturday, January 15, 2011

Aktiviti di pagi sabtu...

Hi uOls...

MOrning.....sihat tak?
hehehehehe.....
pagi ni aku rajin seket untuk mengemas umah...
so clean....antaranye:

  1. sapu rumah dengan bilik - DONE
  2. basuh Kain - DONE
  3. goreng keropok(mak bwakan dr kg) -DONE
  4. Bekfes - DONE
  5. Masak - DONE


Baju sudah Basuh
KepOk

    
LaNtai sudah bersih


So aku boring ari ni tak de orang nak jalan-jalan....hehehe
Prittttttttttttttttttttttt......datang balik....for lunch harini....tak makan nasi pon...
so aku ngan my housemate(chedah) goreng tahu..
kalau makan tahu saje macam boring jer...
aku wat sambal kicap...
Aku pon teringgin nak makan sambal ikan bilis...
aku buat gak...
hehehehe...
mau makan dengan roti.....



Air sarsi


sambal ikan bilis..tahu goreng..sambal kicap

wah sungguh sedap...nyum3
kenyang sudah.....
petang lak tak tahu nak wat aktiviti ape....
ape-ape nanti aku update lagi yo^^




Cara buat sambal ikan bilis:


  1. sebiji bawang yang di tumbuk
  2. cili api ditumbuk gak(ikut citarasa masing-masing)
  3. bape ulas bawang putih ditumbuk gak
  4. ikan bilis(digoreng dan ditumbuk)
  5. tumis semua bahan yang ditumbuk dan masukan sekali ikan bilis yang sudah di goreng...

No comments:

Post a Comment