Lihatlahh

Lihatlahh

Wednesday, January 19, 2011

kenangan terindah

Hi uOls...

Morning..dah bekfes??
pagi ni aku rase touching la disebabkan pagi tadi nak pergi keje sewaktu dalam kete
aku terdengar lagu "kenangan terindah"
sebab lagu ni ada someone yang nyanyi kan untuk aku...
sampai sekarang dia still mencari aku....
ngee..sedih la...
sewaktu zaman muda mudi dulu..
pernah couple katenyer....
urmmm...
tak mo citer lebeh kisah lame kan...
Macam ne kawan ada semangat nak buat keje??
hehehe...
aku lom bekfes lagi tengah tunggu kawan-kawan ni...

tapi kiter layan lagu ni yer:


P/s kepada si dia:maafkan aku yer telah memainkan perasaanmu...please cari la orang lain yang lebih baik...

2 comments:

  1. kamon akak...pagi2 da sedih2...hee..inshaallah die dpt cari orang lain na...

    ReplyDelete
  2. tula....
    tapi dia still cr akak...
    huhuhu...
    ntah la...
    tiba-tiba ingat kat dia..
    :)

    ReplyDelete