Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, January 27, 2011

bila kesengalan melanda

Hi Uols...

Aku nak citer pasal semalam ni..sewaktu magrib aku telah mendapat call daripada myBFF...
dia tanya mau jalan-jalan pergi downtown ke?
sape kate tak nak memang rugi wo..
sebab kak hazidah dia ada keje site di sana
ngee.....
diorang pon ON jer...
Ingat nak teman kak hazidah pergi keje site di Maluri...
teman ke??
hihihi...
Aku bersiap-siap dengan ringkas untuk pergi ke rumah diaorang dulu sebelum pergi berjalan-jalan.....
hihihi....
sampai sana kak hazidah sedang bersiap untuk pergi makan bersama tunang tersayang..
kami menunggu dia sampai kelaparan....
sampai....sampai....sampai boleh pengsan bila tunggu kak hazidah...
Aku ngan myBFF lapar kan..
Kami turun pergi makan dekat kedai mamak bawah rumah diaorang..
sementara menunggu kak Hazidah sampai..
Ada lagi seorang kak FAezah ni dia sudah tido dengan lena ..
sampai kitaorang kejut pon tak sedar ajak pergi makan.
Bila jumpa macam-macam citer dan gosip boleh sharing la...
hahahaha...
Gosip amat penting..
hihihi.....
Tapi ni baru 4 orang dah huru-hara...
ngee.....
pAstu tak tahu nak citer layan picture dulu yer...
sebenarnyer aku tengah mamai la..
balik pukul 3 lebey pagi tadi....










No comments:

Post a Comment