Lihatlahh

Lihatlahh

Tuesday, January 11, 2011

Bloglist istimewa untuk blogger baru

Salam warga Blogger

Aku di ke tag oleh yang  menge'TAG" nih Kak Ida la..hehehe..dia pun kena tag 
gak tu..hehe...Ok..kali ni aku di tag utk segmen oleh Ahsfantasy24 yg ingin 
menjejak blogger2 baru especially yg bilangan follower tu kurang dari 300..
macam aku la kan..jgn kata 300..10 pon tak de lagi..hehehe...itu ler Aleasara 
ni tag kawan2nye pastu salah sorang kawan dia tu tag aku pulak..pastu aku tag 
korang yek..ehehehe

Ahsfantasy24.com ingin menjejaki blogger baru, khususnya bagi mereka 
yang mempunyai bilangan follower kurang daripada 300. Tak kiralah 
walau dah bertahun, tapi kadang-kadangtetap baru kan bila tak ramai 
yang berkunjung. Rasa segan nak beramah mesra dengan mereka yang 
punya follower yang ramai? Jangan bimbang sebab anda pun mampu setanding 
mereka, berusahalah.

Sebagai penutup 2010 ni, saya berhasrat nak himpunkan blogger 
yang mempunyai follower yang kurang daripada 300 orang follower
Saya telah membinapage untuk diisikan oleh blogger baru yang 
bertujuan bagi menaikkan trafik dan meningkatkan follower mereka. 
Mahu sertai? Ikuti syarat yang berikut:
  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
  3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.

P/s: Penyertaan dibuka sehingga ke senarai 300 orang blogger baru
aku nak tag orang2 nih..hehehe
3) shah

2 comments:

  1. post k salma baru 6. xperlu lagi kot.haha.

    ReplyDelete
  2. tak pe la...
    janji invite...
    huhuhuhu

    ReplyDelete