Lihatlahh

Lihatlahh

Wednesday, January 26, 2011

Pagi..

Hi Uols....

peHH...aku terasa nak muntah wey...sebab tadi aku makan roti arab kat cafe..
tak nak hengat masin yang amat-amat...
bape banyak dah dia letak majerin....
seyes...
terlalu masin...
adui tekak aku da loya giler..
urmmm...
ape yang boleh hilangkan masin erk???
boleh kena darah tinggi...
ngee.
Pagi aku dah luahan perasaan aku...
opss..lupa nak tanya korang da makan lom?
Lepas tu,alkisah diwaktu pagi sewaktu nak balik opis...
kami lalu dekat security guard..
ngeee takot...
ada satu nyonya mabuk pastu marah-marah...
dalam berapa second aku lalu dengan opismate dia mengamuk lempar segala harta benda...
hihihi..
ayo..nyonya lu mau ngamuk pergi dali sini lor...
lu telah wat kami manyak takot....
hahahaha....
nasib kami tak kena lempar dengan itu nyonya yang sengal+senget.....

ayo!!macam ni nyonya ni mengamuk..hihihi

No comments:

Post a Comment