Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, March 28, 2011

Hati

Hi uOLs


Salam.....


Badanku sakit-sakit disebabkan bermain sukaneka family day opis...huhuhu...but have fun....by the way untuk update family day nanti dulu..bagi kumpul picture dulu yer...aku nak citer benda lain ni...


Aku fening memikirkannyer....sebenarnye hati aku suka kat someone...sape??adaler...rahsia kerajaan...so aku pon dah slow ngan P(bukan name sebenar) kurang sms dan call disebabkan malas nak layan..padahal hati  da tawar kan...ngee...Tiba-tiba ada pulak sorang mamat ni H(bukan name sebenar) muncul dan kembali untuk bersama aku..rajin lak dia sms dengan call..aduisssssssssssss fening la...aku tak tahu hati aku pada sape...Aku kena fikir yang mane suai ngan aku kot...masing-masing meluahkan perasaan..ape perlu aku buat??nak suruh mak watkan pilihan untuk aku la....semak pale hotak ni...









P/s:macam ne nak buat pilihan??so kena buat solat istiharah ni...

No comments:

Post a Comment