Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, March 21, 2011

selamat pagi....

Hi Uols

salam....

Aku baru sampai KL daripada johor malam tadi....weekend yang begitu buzy sebab jiran aku buat kenduri kawen anak dia...aku ni termasuk orang pentinglah....hehe...aku balik kampung hari jumaat lepas..akak aku amik sekerat jalan...masing-masing balik nak tolong jiran sebelah...tapi akak aku balik sekejap je dia ada family day kat tanjung leman..aku paling buzy tolong makcek yang tumpang rumah aku masak untuk pengantin *makan damai*  macam-macam gubahan kitorang buat...hehe..hentam jer...sepatutnyer masak cik yam tapi cik yam tak dapat buat sebab suami dia sakit...so kami2 kena buat...hentam saje la labu...balik petang sabtu daripada kenduri letih wo... aku pon nak balik Kl pikir dua kali sebab aku tak de tiket....tup2!!! aku cari lah kawan aku ni...tumpang ler...so selamat sampai semalam...dalam citer ni takde pic la...hehe...sejak tipon sony rosak tak ley nak amik picture...hehehe

No comments:

Post a Comment