Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, March 17, 2011

selsema;'(

Hi UoLs


Salam....


Hye!!!!!!!!!!ape kaba sume?lalalala
Aku kena selsema la arini...menci2....tapi tak sabar nak balik kampung esok.......yeah!!!!!!!!!!!!!!
semalam aku kuar sat ingat nak tengok hikayat merong mahawangsa.....hehehe...
tapi tinggal dua seat saje....aku pergi semalam dengan ninie(my bff),sista Hazidah dan fiance sista(abang)..
kalau jumpa je mesti gelak tawa jer....macam-macam benda jadi bahan...aku malas nak amik picture..aku nak curi dari sista hazidah ni...hahaha..cepat2lah upload...pastu nak tengok midnight tak bley sebab abang nak balik kajang...so kami menghabiskan mase dia MCD..tapi tak makan pon..aku ngan ninie makan aiskrim mcFlurry maggo dan oreo..layan gak makan malam-malam ni..dengan aku tak bape nak sihat...bertambah-tambah cendol yang ada ni...hehehe..(hinggus)borak dan borak.........terus borak...........sampai borak................gelak dan terus gelak......................biasalah ada je orang yang kena bahan...kesengalan terserlah kan...........hehehe.....yeah!!!da curi picture so boley layan yer....








2 comments:

  1. selsema konon... mkn aiskrin xhingat... hehe

    ReplyDelete
  2. haha....
    sedap sangat aiskrom tu....hehehe

    ReplyDelete