Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, March 31, 2011

stage:)

Hi UoLs....


salam...


semalam i cal u...u tak answer...hihihi...sebenarnyer nak citer semalam pergi teman sorang sister ni nak pergi beli barang makeup kat stage..katenyer murah...memang murah okay!!!!...tapi bukan yang jalan TAR punya ni...dekat itu dalam MID VALLEY....aku yang tukang teman tergoda..murah-murah...aku pon tangkaplah....




  • Foundation ptoho tab
  • lipstick pink
  • eyeshadow 
Pastu malam tu aku teringin nak beli lipstick warna oren natural....pergi lagi nasib dekat ngan umah..jalan kaki sudah....tergoda lagi...aku beli lipstick and eye base....peh tak nak hengat kan.....jalan-jalan lagi sekali tu aku jumpa yusri and edry KRU terkesima jap...macam tak caye kan...tinggi wo macam orang australia....sangat-sangat tinggi....encem lak tu....okay sampai disini je...


P/s:perempuan mudah tergoda dengan barang make up

No comments:

Post a Comment