Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, December 5, 2011

Dating with persona

Hi Uols...


Macam ne weekend okey tak?diet aku still macam tu lagi just ignore nasi kan....tapi ada aku makan kuih sikit,gula-gula sikit,cookies sikit..paling besh air nescafe...huh sedapnyer...tapi time diet ni banyak sangat teringin..adeh!!cuba buang jauh-jauhkan...hehehe....

sambung tajuk atas....

Hari sabtu lepas aku kuar dengan persona...hahaha...(bukan name sebenar)..dia datang dari seremban...lalala....dating katenyer...pergi makan dekat kampung baru tapi satu masalah pergi sana kan..adui kedai makan memang banyak tapi parking susah giler nak dapat pusing 2-3kali baru jumpa parking...ish!!!name jer kampung baru..syurga makanan kan...Ingat nak tengok mid night tapi da lewat so kitorang decide pergi lepak kat dataran jer la...lalala....Tapi sekarang dia pandai nak ajak kuar da sampai highway baru sms...peh kalau dia kat umah lagi aku kelentong la ape-ape je sebab malas nak kuar...sekarang kalau  masuk highway aku kena siap-siap la...adeh...!pandai kan ko sekarang persona...

No comments:

Post a Comment