Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, December 8, 2011

Saving for lunch

Hi Uols....

hehehe....alhamdullilah kenyang pastu lunch untuk 2 hari ni ada orang belanje...suka2!!!!..sok sape lak erk....huhuhu...semalam ada my kawan belanje lunch di caferia..hehehe...i wish thanks sekali dia jawab "rezeki yang Allah bagi kena agih-agih kan,mudah-mudahan berkat"...pehhh maksud sangat mendalam la...papepon terima kasih...sempat dia cakap bila orang tu nak belanje dia...hehehehe..tunggu la yer bila saya free..Harini tak sangka ada vendor nak belanje my team makan.Kitorang makan dekat the loof dekat bangsar village..Boleh tahan harga dan makanan sedap gak tapi makanan aku lambat sangat sampai mesti dia tahu aku on diet la..huh!!orang da habis makan baru sampai malu aku>_<!orang tengok aku makan...tapi tak tahu ada ke...hehe..tak snap picture bley la makan..name makanan aku Chicken toast....

Alhamdullilah~

Rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari:D

No comments:

Post a Comment