Lihatlahh

Lihatlahh

Wednesday, December 7, 2011

Menceceh

Hi Uols.....


Hari ni nak story ape-ape jer la....kalau nak masuk komen pon bley...sila-sila....


Diet...
Aku still diet kadang-kadang termiss makan benda manis sebab sudah lama rasenyer tak dapat kan..tapi setakat ni aku sudah 3 minggu tak makan nasi cuma mase balik kampung tu je 2 hari songlap makan..haha..mak masak ada tak makan...memang tak kan!so makan la tapi lepas tu menyesal.Jadi aku kena teruskan diet ini...nak kurus kena displin...so korang bagi aku support okey jangan nak komdem kan lagi adalah...hehe..chaiyokkkk!!!!!!!!!!!katakan TAK NAK GEMUK.....................

Family...
Aku dekat KL ni still tenang je padahal dekat johor macam-macam kes...ishh!! aku dok pening nak pikir..
mak dan abah rase orang paling huru-hara disebabkan 2 orang akak aku sakit...hehe..sorry mak dan abah alin tak dapat nak bantu..Akak aku sorang da masuk hospital semalam nak operation hari ini...siap petang semalam mak dan abah dah pergi hospital tengok..tup-tup kena kuar petang sebab darah naik dan batuk.Lagi satu ada satu pakcek yang ngok ngek citer bukan-bukan dengan mak rase darah naik..ish!plis la pakcek orang sakit jangan la citer bukan-bukan bley tak?(macam orang tu dgr kan)...Jadi semangat akak aku jatuh la...takot sangat jadinyer..so abah kena tenangkan dia...Sekali tak jadi operation harini..kena masuk balik pada hari ahad ni..diorang paling enjoy ni sume balik kampung...duduk kampung!!!!!!bagus gak boleh tengok mak dan abah..Yang ni sakit..lala...pening-pening...lepas ni pulak ada lagi sorang...hahaha..cukup bulan ni aku nak dapat anak buah..tak sabarnyer...tu dekat hospital lain pulak...meme tak tentu arah mak dan abah...lepas tu sume balik kampung memang ramai orang  kat kampung...boleh jadi hospital..akak sulung mungkin balik kampung lepas operation dalam 2 minggu kat rumah..tak tahu kalau mase tu akak lagi sorang nak bersalin..ahaks!sorry mak memang tak boley bantu..lin boleh balik hujung bulan ni jer...ishhh!...mari same doakan dorang takde pape okey..


Jodoh.
sekarang ni ramai sangat kawan yang bertunang dan kawen..so aku??lambat lagi calon takde la....hehe...
aku nak macam ni boley "rupa takde tapi poket penuh" ada tak?ishhhh giler demand aku kan...kalau aku kawen aku jemput kawan-kawan blog okey...tapi korang kena bawak hadiah yang besa okey...


kerja
urmmm setakat ni kerja everything okey tapi aku nak cari keje gomen okey tak?cari je dan just apply jer....sebab mak aku nak sangat aku balik johor..maybe boleh tengok kan dorang kot...tapi kalau tempat aku boleh tukar aku just tukar jer....doa-doakan okey...

Kawan-kawan..
sume okey tapi kawan-kawan kalau aku tergurau melampau mintak ampun yer..tapi aku dah lame tak hang out dengan my BFF ernie dan erfa...sekarang ni aku dating tak angkut dak 2 orang ni la...hahaha..nak spend time berdua...Sorry special  takde just boyfriend jer...lalala....memang terpesona!Bila kiter dapat kuar erk laling tercayang masing-masing buzy..rindunyer....!

No comments:

Post a Comment