Lihatlahh

Lihatlahh

Wednesday, June 6, 2012

Dating Again

Hehehe...


Aku pergi dating dengan en persona..aishhh!En persona sms nak datang kl..aku ok jer...sebab dia cakap lame tak jumpa kan..yippi! suka ada orang ajak kuar...hahaha..Aku pon layan jer..dia sampai dan  tak tahu nak pergi mana kan..ikut jer kete tu pergi mana-mana...hahaha..sekali aku pergi damansara lahhh!

So nampak one utama..masuk situ jalan-jalan takde pape kitorang keluar la..decide pergi the curve pulak!huh layan..cari-cari..jumpa!senang rupanye..Dia decide pergi karaoke then full pulak...haha..so aku ajak dia tengok wayang..tapi banyak wayang dah terlepas..hihi..tengok ape yang ada..kitorang pilih citer KAU ADA,AKU ADA..layan gak lahh kelakar wey...

korang pergi lahh tengok kalau tak nak tengok takpe sebab korang boleh download kan...


Ce gini lagu dia...tangkap jiwang wey..




No comments:

Post a Comment