Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, June 18, 2012

Wedding kak Lily

Assalamualaikum


Setelah penat berlari dekat dataran kemudian balik rumah siap-siap untuk pergi kenduri kahwin dekat bangi/kajang..hehe!Sebab ada En polis On je untuk pergi kenduri..aku ok jer kalau ada orang amik saya kan..kan..lagi-lagi makan kenduri..nyum..

Aishhh!keluar rumah punya la awal tetapi kami sesat dijalanan disebabkan kekompiusan jalan rumah pengantin.Kami tak sempat nak print maps jadi tulis alamat je.kalau ikut alamat tu  macam area kajang upenye rumah pengantin dekat bangi.aishh! siap-siap pusing kat kajang lagi taw masuk pulak hyway kajang silk padahal masuk je hyway putrajaya pon okey da dekat sangat dengan alamanda.Pastu en polis siap cal informer nak tahu jalan..berdekah-dekah aku pastu dengan maps BB aku tak tahu guna..hihi...Tq en polis bawak pergi makan kenduri..

Kepada Kak Lily,

Selamat pengantin baru
semoga berbahagia hingga akhir hayat......


walaupon lambat sampai nasib kawan-kawan tunggu aku..hihi..sempat borak gak sambil tunggu pengantin berkaraoke....sorry geng sesat di jalan kan...sayang gak korang dekat mok..hihi

adalah sikit gambar yang aku sempat curi dekat fb kak hazidah a.k.a G...

meh layan meh!




wit my sista...



bagai pinang di belah dua

bab kami memang suka!


see! pengantin berduit bernyanyi.then nampak budak pakai baju pink tu(same ngan baju aku)

No comments:

Post a Comment