Lihatlahh

Lihatlahh

Saturday, June 2, 2012

Jalan sebelum bersemboyan

Hi uols..

Minggu lepas kot..aku lupa..hahaha..Aku hang out wif bFF aku saje lepaking dekat mid valley sebab aku tak jumpa 2 minggu..BFF aku ni nak pergi berperang di medan perang dekat kem terendak,Melaka. Lame kot nanti tak dengar citer dia.So decide nak lepaking..

Kitorang pergi tengok muvee citer chow kit...lalala:) paling besh dalam panggung 5 orang je..*macam ana yang punya* enjoy gak tengok citer tu. Lepas tu jalan-jalan mid valley daripada pukul 10 pagi sampai dekat nak magrib baru balik..korang boleh bayang kan..hihi! pergi mph jap so aku rembat 1 novel..wahh!sudah melambak novel aku ni..

Selama jalan beberapa jam dan makan 3 kali...haha!bekfes dekat MCD,Lunch dekat Oasis makan ikan grilled pehhh superbbb dan last makan ais krim dekat MCD..

koran tengok je la picture ni:)






No comments:

Post a Comment