Lihatlahh

Lihatlahh

Saturday, June 2, 2012

Dear Diaries

hola...

Aku datang kembali dengan semangat nak berblog yang lame tinggal tapi buka selalu...cuma not in mood menulis. Yang ni aku try da best untuk berblog*angan-angan tahi ayam*. Kadang-kadang korang pon same kan cuma orang yang betul-betul suka blog yang aktif giler kott..

Kali ni aku nak citer ape erk?Hah!

Pada suatu hari..ceh..ceh..ceh..ceh...but suatu malam...kak ida ajak keluar dan teman dia wif kembar ngan aniq sebab dia nak tunggu kerja so aku ON je...lalala..bab jalan memang aku suka...hihi..Kitorang decide pergi makan tempat yang senang macam tupai-tupai.So memang pergi tupai la yer..makan-makan...lepak-lepak...tapi tengok kembar sudah ligat lagipon kat tupai-tupai tak ley nak bebas sangat bahaya lagi kitorang duk kat pondok tinggi..bahaya wo tuk kembar.

Lepas tu aku decide lepak menara TM sambil nak tunggu hubby kak ida.Hah! kat situ macam padang bola dorang boleh bebas sebebas nyer.boleh tengok daripada picture yang akan aku masuk kan jap lagi :)

Meh la aku bagi korang layan picture dulu...tu diaa banyak gak kan....layan...














No comments:

Post a Comment