Lihatlahh

Lihatlahh

Monday, June 18, 2012

It rainning for fan run

Assalamualaikum..


Akhirnyer aku sampai ke garisan penamat untuk Team Malaysia.Tahniah buat kawan-kawan dan aku..hehe..walaupon 3km tetapi amat mencabar ok.Aku dan cheda gerak dan keluar daripada rumah pukul 6.30 pagi my Opismate amik kak fara.My opismate(kak ernie) dah sampai tetapi kena tunggu yang lain sebab kena dah rancang kumpul kat opis..ahhh!nak tahu mastermind yang ajak pergi event ni kedua-dua tak datang sebab balik kampung..hampeh ko!Aku ni ingat nak amik baju je sebab tengah murah kan sekali ramai join aku ikut jer..best dan enjoy wo...

Bila semua dah berkumpul kitorang pon berjalan kaki pergi dataran jauh gak dalam 3km same dengan jarak fan run.Lepas tu stand by untuk berlari bila ada announcement utk gathering 3km kitaorang bergerak ke garisan permulaan tapi tak la permulaan sangat sebab ramai yang joing termasuk anak yang duduk dalam stroller..hihi!bayangkanlahhh...

pistol pon berbunyi untuk memulakan berlari dan mula-mula lari-lari anak gak tapi da tak larat aku berjalan jer pastu sms chedah cakap ko jalan la dulu aku kat belakang jumpa kat dataran je...hehehe...teramat sangat   penat berlari..sekali tu ada bunyi siren guruh dan petir dan turun hujan dengan lebat tengah berjalan..pehh memang terbaik berlari dalam hujan dan basah lencun.Dalam pikiran aku pikir my BB.aduhhh mesti basah...seyes risau tapi aku tawakal jer...

Sesekali kena hujan seronok taw ape ntah lagi lebat sesangat...memang best!tapi hujan semalam berpenyakit sebab hujan jerebu dan pagi tu tengok cuaca jerebu agak tebal.sekali hujan..alhamdullilah...sape join fan run dan rase tak sedap badan cepat-cepat pergi klinik na..check taw..

Akhir aku berjaya sampai dengan tak nampak jalan sebab cermin mata da kabus kena guna wiper jari taw baru boleh nampak jalan..Aku dapat sijil dan medal serta goodie bag...hepi yaww!

sudah tamat berlari dan berehat-rehat dekat khemah yang disediakan.Kitorang pergi tengok artis secara dekat je nampak la si remy ishak,liyana jasmay,elfira loy, altimate dan adik mia sara yang comel tu.Then nak mintak tandatangan ramai orang lah lagipon kitorang nak balik lahhh...posing jap kat garisan start dan finish baru gerak jalan balik..

Abis segala lemak aku buang kan dan ktorang singgah kedai mamak ktm(tak tahu name kedai)hihi!tambah kolestrol dengan makan roti telur dan air nescafe tarik..terbaik..!thanks kepada kak mun(opismate) belanje kitaorang makan.


Gambar sebentar lagi aku attach na:)

No comments:

Post a Comment