Lihatlahh

Lihatlahh

Thursday, June 14, 2012

Study Bahasa

Assalamualaikum..


Korang pernah guna bahasa F tak?hoho..aku baru belajar tadi dengan opismate sebab tadi ada "mafmatfat bafaufu kefetifikakfa kufuatfat gifilerfe"..faham tak?cari sendiri na...aku baru nak belajar ni siap google lagi...adeh pening lak belajar bahasa lain ni..lagipon mase aku study dulu ada member aku cakap bahasa K lagi sepatah haram aku tak tahu..entah-entah ngutuk aku belakang pon tak tahu sebab bahasa ni time nak ngumpat atau citer menda rahsia taknak orang lain tahukan..tapi menda ni elok gak kalau nak citer bukan-bukan dari anak-anak kepada sape-sape yang anak da beso-beso..

Tolong aku nak sangat belajar menda ni dari dulu tak lepas sape boleh ajar..

contohnya :-

a ku = a Fa ku Fu.
sa yang = sa Fa yang Fang.
di a = di Fi a Fa.
Di am = di Fi am Fam.
Na si = na Fa si Fi.
e sok = e Fe sok Fok.


Tak salahkan belajar make a perfect...huhu...


No comments:

Post a Comment